Kundeservice

+ Jeg har lige lavet en bestilling, men ikke modtaget min ordrebekræftelse. Er der noget galt?

Svar: Ved nogle kunder oplever vi at deres mail-system ser ordrebekræftelsen som spam. Du vil derfor kunne finde den under ønsket mail / reklame. Hvis beløbet er trukket eller reserveret på din konto, så er alt i orden og pakken er på vej. Posten kører i et andet system. Så du vil modtage besked når den kommer frem.

+ Jeg skal sende en vare retur, hvordan gør jeg?

Svar: Læs evt. under handelsbetingelser – returnering. Vi modtager pakker fra alle gængse fragtfirmaer som Post Nord, GLS, DAO osv. Her er det vigtigt at pakken sendes direkte til vores adresse.

Nogle kunder vælger at sende returvarerne som almindeligt brev med frimærker på. Her skal du dog være opmærksom på, at et brev tager længere tid om at nå frem, ikke kan spores og ikke er forsikret som en pakke.

Vores adresse er: Sandermann, Thorsgade 11, 7430 Ikast