Kundeservice

+ Jeg har lige lavet en bestilling, men ikke modtaget min ordrebekræftelse. Er der noget galt?

Svar: Ved nogle kunder oplever vi at deres mail-system ser ordrebekræftelsen som spam. Du vil derfor kunne finde den under ønsket mail / reklame. Hvis beløbet er trukket eller reserveret på din konto, så er alt i orden og pakken er på vej. Posten kører i et andet system. Så du vil modtage besked når den kommer frem.

+ Jeg skal sende en vare retur, hvordan gør jeg?

Svar: Læs evt. under handelsbetingelser – returnering. Vi modtager pakker fra alle gængse fragtfirmaer som Post Nord, GLS, DAO osv. Her er det vigtigt at pakken sendes direkte til vores adresse.

Nogle kunder vælger at sende returvarerne som almindeligt brev med frimærker på. Her skal du dog være opmærksom på, at et brev tager længere tid om at nå frem, ikke kan spores og ikke er forsikret som en pakke.

+ Jeg er i tvivl om, om garnet kradser

Svar: Vi oplever indimellem, at nogle kunder er bange for, at de vil synes at uldgarnerne kradser. Vores garner varierer utroligt meget i blødhed, og vi vil gøre, hvad vi kan, for at beskrive garnet så grundigt, som muligt. Du har altid mulighed for at skrive til os og bede om en garnprøve, og du er også velkommen til at besøge os i Ikast, for at se og røre ved garnerne inden køb. Vær også opmærksom på events, vi deltager i, hvor garnerne ligeledes kan opleves.

Til vores strikdesigns sørger vi altid for at tage højde for, at strikken ikke må kradse og stikke, der hvor vi er mest sensitive på kroppen; på hals og på håndled. Desuden strikker vi de lidt grovere garner sammen med meget bløde, lækre garner, så resultatet bliver rart at have på.

Vores adresse er: Sandermann, Lysholt Allé 2, 7430 Ikast